sobota 14. května 2016

Vztahy #1 - zamilovanost x láska

Ve vztahu jsou 2 lidi ... jeden toho druhého miluje víc. Jestli máte nějak vztah, zeptejte se v duchu na otázku: kdo miluje víc. Jestli jste to vy a vy svého partnera milujete víc, tak se asi trochu trápíte.
Jestli jste ten, který svého partnera milujete méně, tak jste asi na tom lépe. Je to výhoda. 
Bohužel, pokud ani jeden nemiluje toho druhého, tak jste spolu pro prachy nebo nevím proč.... 
To bylo takové moudro na začátek :D
Znáte ten pocit, když jste zamilovaní? Je to takové šimrání v bříšku, potíte se, červenáte se když z dotyčným mluvíte. Ale není to láska. Láska trvá dlouho, ale zamilování za chvilku zmizí  a přichází krutá realita. Chcete udělat pro toho dotyčného snad úplně všechno, ale když se z toho probudíte, tak se klepete na čelo, co jste to zase prováděli. To zná snad každá holka. Nebo i kluci? To nemohu posoudit. Jen jsem měla takový zážitek s klukem, který se do mě až moc miloval. A mě se líbilo, že o mně má kluk zájem a že pro mě chce to nejlepší. Pak jsem ale zjistila, že chce to nejlepší pro sebe. Že vlastně chce být šťastný on, ale nehledí na mé pocity. No prostě nebyl to dobrý vztah. Já byla nešťastná a on se mnou s tou svou oddaností, kterou mi vtloukal do hlavy, strašně manipuloval aniž by si to nějak uvědomil. Pokud se vám tohle stalo nebo právě děje tak mi napište do komentáře a já vám zkusím poradit. 
Pomalu se dostávám ke svému příběhu, který vám povím ale v příštím článku. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Koment ;)