čtvrtek 12. května 2016

Piercing #1

Včera jsem si nechala píchnout svůj řekla bych už třetí piercing, ale někdo by řekl že je to první a někdo by taky řekl, že to piercing vůbec není.
Nechala sem si od mé milované maminky píchnout druhou dírku na levé straně.
Upřímně ... Vůbec to nebolelo a pokud se na to chystáte, tak doporučuji zmrazit normálním ledem.
Mamka mi to píchla normální sterilní jehlou, kterou si přinesla z práce (zubařka) plus mi dala nějaké mastičky, aby se mi to nepodebralo ... což se mimochodem naštěstí zatím ani trochu neděje! :)
Docela sem ráda že jsem do toho šla, protože nad druhou dírkou přemýšlím od svých zhruba 10 let (myslím). Moc dobře si pamatuji, jak sem si v páté třídě pokoušela píchnout si dírku špendlíkem. Když říkám špendlík, tak myslím špendlík! :D Byla to sranda, ale totálně mi to oteklo a hnisalo to (nedoporučuji :D ).

Nechám si asi píchnout pravé ucho a zkusím po nějakým roce ještě třetí dírku nebo možná aj čtvrtou? :) co vy na to?
Tady máte nějaké fotky pro inspiraci :) (nejsou moje)







2 komentáře:

  1. Tak to já nejsem vůbec odvážná .. Já mám špatně propíchlé dírky od malička a vůbec se neumím odvážit jít na propíchnutí znovu, mám hrůzu z toho, že to bude šíleně bolet, i přes to, že mi každý tvrdí, že to nebolí, protože se to zmrazí :D
    Každopádně v uších dvě-tři náušnice vypadají moc hezky :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  2. Ty kytičky vypadají naprosto perfektně. Já mám také piercing v uchu , ale kytičky ještě nemám. Když to tak vidím, jak pěkně to vypadá, tak si také nějaké koupím. Sice už jich mám doma hodně, ale to ničemu nevadí. Piercing si často měním, takže nehrozí, že by mi jen tak ležel v šuplíku.

    OdpovědětVymazat

Díky za Koment ;)