středa 18. května 2016

Inspirace - květen

Rozhodla jsem se, že zkusím něco nového, abych vás nějak inspirovala. Taky proto, abych se na to za pár let koukla a řekla si ... proč ses tenkrát místo toho neučila :D
Jdeme na to.

Rozečtená kniha?

Hunger Games 1

Dlouho jsem přemýšlela, jestli do toho mám jít. Hunger Games jsem viděla a hned po tom co vyšel třetí díl první část, rozhodla jsem se, že nebudu čekat na druhou část a přečtu si knihu. Jako chytrá holka jsem si rovnou přečetla třetí díl. Takže to chci napravit a jedu od jedničky :)













Oblíbená kapela/zpěvák popřípadě píseň?

SYSTEM OF A DOWN

Nedávno jsem narazila na super kapelu. Všem lidem, kterým jsem říkala, že se mi začali líbit, tak mi řekli, že to poslouchali v devítce. Tak se cítím trochu blbě :D Ale tak poslouchám si je dál ... Hold jsem trochu opožděná ...
Nejlepší písnička od nich: Chop Suey!









Nejhezčí barva?

#00bfff (hluboce-blankytně-modrá)

Tahle barvička je prostě boží..







Oblíbený Youtuber/ka?

Sabromet

Lidi tak na tu se určitě koukněte. Nejenom, že je strašně super, ale je taky podobná Amy Winehouse :) a tu já zbožňuju!!

6 komentářů:

  1. Hunger games je jedna z nejlepších trilogií, kterou jsem kdy četla. Fakt skvělá práce. Obdivuju Suzanne Collins, protože skvěle vystihla zlo sociálních systémů. Prostě dokonalost. Nikdy jsem nevěřila, že knihy jsou lepší než filmy, ale Hunger games mě o tom přesvědčily. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně :) Ale trochu mě mrzí, že když to čtu, tak si představuji herečku z filmu (tvář) jako hlavní hrdinku knihy :/

      Vymazat
  2. Na Hunger games se už dlouho chystám, ale zatím jsem se k tomu nedostala :D Ale filmy jsou pěkné. :)
    System of a down neznám :/ Každopádně po poslechnutí písničky... poslouchám úplně jiný styl, takže tak :D
    Youtuberku neznám, ale po shlednutí pár viedí se mi zdá sympatická! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. Hunger Games rozhodně doporučuji. Koupila jsem si 3 v1 a měla jsem přečtenou hned :)
    U třetího dílu jsem sice trochu usínala, ale pak se naštěstí i ten rozjel :)
    Přeju pěkné čtení :)
    Katy

    OdpovědětVymazat

Díky za Koment ;)