úterý 17. května 2016

Chlap/kluk?

Po rozchodu jsem si začal více všímat kluků kolem mě. Jejich móda a to jak se o sebe strašně starají. Jsou tu samozřejmě i vyjímky ... ale tolik si jich nevšimnete.
Rozhodla jsem se, že si teda najdu módu za posledních pár let. Co si pamatuji já (moc toho není ...) .

Jako prvního chlapce, po kterým skoro všichni šílely. Přišel a byl hitem, postupem času ho všichni začali nesnášet... mě teda pořád přijde super a sexy! Ten účes co měl, toho kopíroval prostě každej chlap! Justin Bieber


Další chlap, který měl písničku mezi top 10 je Macklemore. Jeho účes začal kopírovat KAŽDÝ! A do teď ho lidi kopírují ...


Pak tady jsou další jako One Direction ... Když se ale podíváte na jejich účes ... hrnec prostě letěl!


Ale teď jsou samozřejmě hezčí :D a potetovanější ... 


A dneska když se podíváte na chlapy jak vypadají .. No a jak si pak máme najít chlapa když vypadají takhle ?! Ale upřímně :) není to špatné ale taky ne skvělé 





Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Koment ;)