pondělí 9. května 2016

Sportování u děti - názor

Mám jednu otázku a byla bych ráda,  kdyby jste mi popravdě odpověděli do komentáře. Sportujete?
Je to hloupá otázka, ale většina mích spolužáků chodí maximálně do posilovny v rámci tělocviku a to je vše.
Já osobně sportuju... Chodím na závody a dělám co mě baví. A upřímně nechápu lidi, který sport prostě nebere. Je to nejlepší možnost jak se uvolnit a zároveň je to docela slušná seznamka. Pokud tedy ovšem narazíte na správnou partu lidí se kterými si rozumíte...  :)
Chodila sem na sportovní gymnastiku, lezení na stěně a na skoky do vody. Teď se věnuju Teamgymu a tam sem našla skvělou partu lidiček, který mě berou takovou jaká sem :) A to byl můj cíl ...
Začnete sportovat! Najdete si kámoše místo huleni za školou nebo tak ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za Koment ;)